MY FAVORITES | FEBRUARY 2018

by - marca 03, 2018

Včera som odchádzala zo školy s veľmi zmiešanými pocitmi. Na jednej strane som bola maximálne šťastná, že aj do nášho kraja sa konečne dostali prázdniny, ale na druhej strane viem čo nasleduje po nich. Maturita! Síce sú to len písomné, ale stresu sa úplne predísť nedá, no dúfam, že v utorok ráno budem mať dosť síl na to aby som sa upokojila a nestresovala až tak veľmi. 

Mám dve staršie sestry, ktoré toto všetko už absolvovali a tie majú na to svoj názor: nestresuj, to nič nieje, už ani neviem že som maturovala, písomné dá každý... Na jednej strane im chcem veriť, ale ako píšem vyššie ten stres tu bude určite. A čo vy ? Mám tu medzi sledovateľkami nejaké maturantky? Určite mi dajte vedieť do komentárov ako prežívate maturitu vy. 

No teraz si ešte užívam prázdniny a preto som si pre Vás, ako to býva zvykom na konci mesiaca, pripravila pár mojich obľúbencov za mesiac február. Ako prvé, začínam trošku nezvyčajnou kategóriou a to je Obľúbená fotka. Prednedávnom mama doniesla domov z obchodu tieto krásne kvietky, ktoré som si hneď zamilovala. Milujem živé kvetiny a hlavne keď sú takéto farbené. A na fotke si môžete všimnúť, že kvety sú veľmi obľúbené aj u môjho psíka. 
Obľúbená značka. LUSH - myslím si že, túto značku predstavovať ani nemusím, pretože ju každá z Vás dobre pozná. Lush milujem hlavne pre ich nápaditosť a rozmanitosť produktov, vždy ma prekvapia niečim naozaj originálnym. Tentokrát mi domov dorazil farebný balíček, kde sa nachádzali produkty z veľkonočnej kolekcie.

Cream egg - pena do kúpeľa, v tvare vajíčka, Here comes the sun - krémový sprchový gél, s čerstvou pomarančovou šťavou na rozjasnenie pokožky po dlhej, studenej zime. A tretí produkt Golden Egg - krémová bomba do kúpeľa, ktorá ma zaujala najviac, pretože je celí trblietavá a ja som ako straka, milujem trblietavé veci. 
Obľúbený produkt z dekoratívnej kozmetiky. Pri tejto kategórií mám vždy najviac roboty, vybrať ten najlepší produkt, pretože za ten mesiac si stihnem kúpiť dosť veľa dobrých výrobkov ale výrobkov, ktoré mi prídu a teraz, že vyber jeden najlepší. Ale predsa som dnes zvolila produkt od mojej obľúbenej značky Yves Rocher a to konkrétne dva matné rúže. 

156 - Grand Rouge a 152 - Grand Rouge, tieto rúže sú pre mňa ako stvorené, pretože sú ultra matné a veľmi dobre pigmetované. Nájdete ich ešte v ďalších šiestich odtieňoch za super cenu. Takže ak hľadáte výrazný, matný rúž určite odporúčam. (nemôžem zabudnúť podotknúť, že majú krásne zlaté balenie)
Obľúbená vec. Nedávno som na blogu u kamarátky Betty (určite behni pozrieť) vyhrala motivačný diár. Ja som maximálne posadnutá neustálim zapisovaním si niečoho, či už sú to nápady na články či veci, ktoré chcem v blízkej dobre urobiť. Proste všetko mám poznačené a musím povedať, že doteraz som to mala všade po rôznych lístočkoch, na ktoré keď raz niečo napíšem už ich určite nenájdem. 

Diár ma neskutočne potešil, pretože ja milujem motiváciu. Aj večer pred spaním si len tak čítam rôzne citáty, nad ktorými dokážem ešte aj dva dni rozmýšľať a pokúšam sa ich aplikovať aj do môjho života. Tento diár je fakt super, odporúčam.
Ďalší obľúbený výrobok. Tento mesiac som sa stala influencerom pre značku Samsung, čo pre mňa znamenalo naozaj veľa. Samsung som mala už asi ako 15 ročná, potom som prešla na HTC, ale zostala som verná Samsungu a preto som si pred rokom kúpila Samsung Galaxy s7. No teraz som v procese testovanie jeden z noviniek a to konkrétne Samsungu A8 2018. 

Ako prvé ma zaujal hneď dizajn mobilu, ktorý je bez akýchkoľvek tlačidiel. Farba GRAY mi príde veľmi nezvyčajná na mobile, čo sa mi tiež veľmi páči. Má veľmi veľký display, na ktorom sa dajú dobre pozerať videá či filmy. Je vodotesný (chvalabohu), nie že by som už dva mobily odpásla tým, že mi padli do WC. A musím spomenúť duálny fotoaparát na prednej časti mobilu, ktorý dokáže vykúzliť profesionálne #selfies. Zatiaľ som majiteľkou len mesiac, ale verím tomu že nájdem ďalšie a ďalšie výhody tohto mobilu.
Obľúbený instagram. @debilflue - Krásna žena, krásne fotky a blogerka ako aj my. Cestuje po svete so svojím priateľom, bloguje a fotí - proste robí čo ju baví. Je pre mňa veľkou inšpiráciou a rada si pozerám jej fotky. 
Obľúbená pieseň. Tento mesiac si úplne idem na speváčke Hailee Steinfeld, musím povedať, že doteraz som ju nejako neregistrovala, ale zapáčila sa mi od nej pesnička Let me go, ktorú fakt môžem. Ale neskôr som bola na filme 5O odtieňov slobody práve v tomto filme hrala pieseň od nej Capital Letters, ktorú môžem počúvať teraz každý deň.
Tak a ak ste sa dostali až nakoniec, ďakujem že ste si našli čas na môj článok a určite budem rada ak mi napíšete dole do komentárov čo ste si za poslednú dobu obľúbili vy. Alexxiew

You May Also Like

22 komentárov

  1. Motivační diář vypadá skvěle, sama bych asi takovýto motivační diář teď potřebovala :D
    Držím palce s maturitou :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lush je úžasný :)) Miluju, jak to v tom obchodě vždycky taaaaaak voní <3 Jinak letos mám diář Svoboda od Paulo Coelho a přesně znám ty krásný momenty, kdy se jen začtu do citátů a přemýšlím <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten motivační diář mám taky a je skvělý. Jinak co se týká maturit, určitě poslechni své sestry. Já už ji mám naštěstí za sebou, ale písemné opravdu nic nejsou. Držím palce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny článok! ♥ Zaujalo ma to zlé vajíčko, škoda že nemám vaňu :( K telefónu gratulujem, ja keď pozerám tvoje fotky, nechápem z toho, že je to fotené na mobil :O

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta pěna do koupele ve tvaru vajíčka je úúúžasná, ten design je neobvyklý, mám vanu, takže hned bych ji chtěla :))!! Ty matné rtěnky Rocher na mě vyskakují z co druhého blogu, a já jsem rtěnková, takže se na ně taky těším :D Telefon vypadá skvostně - tak mnoho krásných fotek z něj!!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lush taky miluju! Jejich pěny a bomby jsou prostě úžasné:D. Jinak ten diář je vážně krásný:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný článok Alex :) nádherné fotky, ktoré mi už pripomínajú jar :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš pravdu - ty obaly od rtěnek YR jsou dokonalé. Málokterá rtěnka má tak krásný obal :)
    Instantni krasa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od Lushe jsem ještě nikdy nic nezkoušela, ale nedávno jsem si pořídila od Yves Rocher jednu perleťovou rtěnku a jsem s ní moc spokojená :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě čeká maturita za rok a už teď z toho začínám být mírně nervózní, takže tě úplně chápu :D od Lushe jsem jen jednou bombu do koupele a byla super, a Debi má vážně skvělej instagram :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Alex, ty rtěnky vypadají super! :) Moc se mi líbí jejich obal. Hezký článek!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z Lush už bych si konečně chtěla něco pořídit, ale pořád se k tomu nemůžu dokopat :D :D ty rtěnky jsou hodně pěkné! :) a z maturity vůbec strach neměj, já se taky hrozně bála, ale nakonec to za ty nervy ani nestálo :D každopádně hodně štěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne si to všetko nafotila! Lush produkty vyzerajú úžasne :) A čo sa týka maturity, slovenčinu som mala minulý rok a naozaj to nestojí za nejaké nervovanie a stresovanie, už som aj zabudla, že som ju vôbec mala a sama uvidíš, že to nie je až tak hrozné :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Páčia sa mi tie matné rúže a celkom paradox je,že milujem diáre,hoci si tam len sem-tam niečo napíšem. Motiváciu mám rada a v spojení s diárom je to super kombinácia :). Inak máš veľmi zlateho psíka.
    Lifelover

    OdpovedaťOdstrániť
  15. U maturity se vážně nemáš čeho bát, ale chápu tě, já taky nikomu nevěřila, když mi říkal, že je to v pohodě :D
    Lush je taky jedna z mých nejoblíbenějších značek, akorát naposled když jsem si tam koupila bombu do koupele se třpytkami, nemohli jsme ty třpytky pak dostat z vany několik dalších dní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Na Debi som narazila aj ja a tiež mám rada veľmi jej fotky. Lush má skvelú veľkonočnú kolekciu. Moc pecka! Samsungy sú skvelé telefóny. Ja som mala jeden 4 roky ale prešla som na jablko :)

    Klaudia Duranova

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super clanok! A ten motivacny diar vypada skvelo! ♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Držím palce. Věci od Lushe jsou krásné :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram