DONODERM SKIN CARE | GOSH

by - marca 21, 2018

Konečne zase chvíľka času na blog. Ako som sa v minulom článku sťažovala na stres a maturitu, musím povedať, že to fakt nestálo za stresovanie. Ale vždy si to treba skúsiť na vlastnej koži a až potom to človek pochopí. Teraz som už pripravená na obhajobu mojej práce, ktorú mám ale za tri týždne a musím si sľúbiť, že stres odhodím preč. Veď pokiaľ nejde o život, nejde o nič. 

A teraz, keď už som spravila menší prehovor, chcela by som Vám povedať čo to o novej kozmetickej línií GOSH DONODERM SKIN CARE na každodenne ošetrenie pleti pre ženy ako aj pre mužov. V tejto rade sa nachádzajú produkty od čistenia pleti, hydratáciu či skrášlenie pleti. Čo musím podotknúť je, že vôňa produktov je upravená tak ak vyhovovala obidvom pohlaviam. 

Ja som sa aj nedávno zúčastnila eventu, kde nám boli predstavené tieto produkty a tiež nám presne vysvetľovali a ukazovali ako správne by sme si mali pleť čistiť, takže za túto možnosť a pozvanie ďakujem!
MICELLAR CLEANING WATER - micelárna čistiaca voda, pleť dokonale čistí a vyťahuje nečistoty z pleti či už zvyšky z makeupu alebo maz. Nieje vhodná pre citlivú pleť, takže toto nieje môj prípad. Mne táto micelárna voda vyhovuje, príjemné hydratuje pleť a po použití je pleť naozaj vyčistená.
CLEANING MOUSE - čistiaca pena, má podobné účinky ako micelárna voda, takže odstraňuje makeup z pleti, len trošku dôkladnejšie a taktiež reguluje tvorbu mazu. Táto pena je učená na zmiešanú až normálnu pleť a to sa prejavilo aj u mňa. Ja mám suchú až veľmi suchú pleť, takže potrebujem trošku viac hydratačné peny ako je táto.
T-ZONE REFINING SERUM - sérum na ošetrenie T-zóny, ponúka dôkladne ošetrenie pleti. Sérum má veľmi ľahkú konzistenciu a pleť upokojuje. Taktiež zmenšuje póry a aktívne zložky, ktoré sú v produkte prenikajú do vnútorných vrstiev pleti a chránia ju. Toto sérum som si veľmi obľúbila a rada ho používam. 
PRIME´N REFRESH EYE CREAM - osviežujúci očný krém, ako prvé musím povedať, že očné krémy milujem a veľmi rada skúšam nové. Tento ma zaujal hlavne aplikátorom, ktorý príjemné chladí oblasť pod očami. Krém pleť oživuje a prebúdza k životu, rozjasňuje a hlavne zmierňuje tmavé kruhy pod očami, s ktorými mám ja občas problém. 
24h MOISTURE CREAM - 24-hodinový hydratačný krém, všetko čo je hydratačné je proste učené pre mňa. Dokonca tento krém sľubuje mladistvý vzhľad pleti, zatiaľ som mladá takže toto moc posúdiť neviem. Je vysoko hydratačný a hydratuje až 24 hodín počas dňa, niečo super. Naozaj funguje, tento produkt si neviem vynachváliť a moja pleť, že zaň vďačná. 
HAND AND NAIL CREAM - krém na ruky a nechty, tento produkt ma tiež zaujal, pretože krém na ruky mám hodený snáď v každej kabelke. Tento je určený aj na nechty, čo je super, pretože ja si veľmi rada "rýpkam" nechty a potom mám zádery čo nevyzerá naozaj dobre. Pritom ešte aj krásne vonia, takže 2v1. SUPER

Ja som si tieto novinky zamilovala a som veľmi zvedavá čo na ne poviete vy, či ste ich už skúšali
alebo by ste poprípade chceli, alebo či Vás vôbec nezaujali. Určite mi dajte vedieť!

GOSH taktiež uviedol na trh produkty z dekoratívnej kozmetiky, takže som sa chcela spýtať, či by ste chceli nejaký článok aj o nich poprípade nejaké líčenie.



You May Also Like

6 komentárov

  1. Já od této značky ještě nic neměla, ale výrobky vypadají skvěle. Nejvíce se mi líbí oční krém. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle značku mám moc ráda, z novinek mě asi nejvíc zaujal ten hydratační krém:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som o tejto značke počula ale ešte nikdy nič nevyskúšala :( Ja by som asi vyskúšala krém na ruky a nechty :)

    Klaudia Duranova

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to skvěle, mě zaujal ten hydratační krém a sérum na T- zónu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Priznám sa mám tieto produkty doma, ale ešte som ich veľmi neskúšala, až na očný krém, ktorý som si celkom obľúbila tak ako ty :) Bolo fajn si o tom prečítať, čo a ako funguje keďže ja si nato čas nájsť neviem :D aaa kľudne urob aj článok s dekoratívkou pozriem si :)

    DEZIRÉ

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram