RUŽOVÉ VECIČKY | S.OLIVER, MAYBELLINE, LUSH

by - februára 10, 2018

Prajem Vás krásnu sobotu. Dnes som si spravila úplne oddychový deň, dobre až taký oddychový deň to nebol, keďže som doobeda bola v robote. Poobede som sa rozhodla nafotiť potrebné produkty, rozplánovať články na nasledujúcu dobu a po týchto "povinnostiach" so si ľahla do postele, s litrom čaju a proste relaxovala. 

Je jasné, že pri relaxovaní môžem písať aj články, tak a keď sa blíži Valentín, všade okolo budeme vidieť len ružovú farbu, tak aj ja som sa rozhodla  trošku zladiť tento článok. Prinášam Vám novinky, aj také čo sú pre mňa novinka, ale už sú na trhu dlhšie ale aj také čo sa len nedávno dostali na pulty v obchodoch. 

Takže prvé produkty sú len novinkou pre mňa a na trhu sú už dlhšiu dobu. Keď ma oslovila firma  RottenschlagerMäurer&Wirtz nemohla som odmietnuť. Jedná sa vlastne o dom parfémov. Ako každá žena miluje, keď krásne vonia - ja nie som iná. A keďže S.Oliver je u mňa veľmi uznávaná značka, tak som sa ako prvé rozhodla otestovať práve ju. Konkrétne vôňu FOR HER, poznáte túto vôňu? Pretože ja som sa do nej priam zamilovala, tak čistá, elegantná vôňa pre každú výnimočnú ženu. 
V balíčku sa nachádzal aj luxusný sprchový gél, ktorý ma taktiež veľmi jemnú ale výnimočnú vôňu.
Maybelline si pre nás tiež pripravili novinky z ktorých som ja maximálne nadšená. Produkty na testovanie mi poskytla agentúra null.agency, ktorej by som týmto spôsobom veľmi pekne poďakovala. 

Ako prvé riasenka, hneď na prvý pohľad sa mi zapáčil vzhľad a celkové prepracovanie produktu. Je to objemová riasenka Total temptation, ktorá by mala dodať riasám hlavne objem. Vôňa kokos a vanilka - musím povedať, že ja som to ani nezaregistrovala, až keď mi to povedala kamarátka, ale aj tak to moc necítim. Avšak zato riasenku nehodnotím vôbec negatívne. 
Rozjasňovač CHROME, všetci vedia, že mám veľkú slabosť pre rozjasňovače, takže som rada, že som mohla skúsiť ďalší, veľmi dobrý highlighter. Má veľmi prirodzenú farbu, ktorá ulahodí snáď každej pokožke, je veľmi jemný a vôbec nepráši. Super produkt!

Novinkou je aj rúž Color Sensational Powder Matte, ktorý je výnimočný svojím matným efektom a dlho-trvácnosťou. Akože fakt môžem povedať, že na perách vydrží hodnú chvíľu a na perách nepôsobí vôbec vysušujúco, ako sme pri matných rúžoch zvyknuté. Rúž je dostupný v troch odtieňoch a to tehlovo červená (Cruel Ruby 05) púdrovo ružová (Nocturnal Rose 10) a tehlový s ružovofialovým nádychom (Smoky Taupe 15) - ktorý mám aj ja na fotke nižšie.
Ako poslednú novinku by som vám rada predstavila korektor FIT me!, ktorý je výnimočný tým že bol rozšírený o viaceré odtiene. Teraz si už môžete s kľudom vybrať korektor, ktorý Vám sadne. Skvele dokáže prekryť tmavé kruhy pod očami ( to môžem len potvrdiť ), ale aj zjednocuje farbu. 

Prikladám aj menšie líčenie, kde som použila práve produkty od Maybelline - korektor, riasenku, rozjasňovač aj rúž. ( Prepáčte, za ten menší výbuch na hlave)
Značka LUSH je proste moja srdcovka a asi aj každého jedného, ktorý vyskúša aspoň jeden produkt. Moja prvá skúsenosť bola s želatínovou maskou o ktorej som písala TU a tentokrát to bude niečo sladšie. 

Scrub na pery - THE KISS, ja by som ho najradšej celý zjedla, pretože tomu sa nedá odolať. Nádherne vonia a už po chvíli zanechá vaše pery veľmi jemné. 
KISS ME QUICK - je to vlastne kartička na umývanie v tvare pier. Hneď ako som balík otvorila vôbec som netušila čo to vlastne je ale moja sestra zjavne áno, pretože si ho "nacapila" na pery a povedala, že je to maska na pery. Mama zase povedala, že to vonia ako sviečka a ja som proste bola úplne mimo, tak som sa to dočítala na stránke Lush.Až mi je ľúto kartičku použiť, keď to vyzerá tak krásne <3

A posledný produkt je balzám na pery - THE KISS, produkt, ktorý nedokáže nikdy nič pokaziť a vždy len pomôže. Tento je dokonca obohatený o bambucké maslo, ktoré Vaše pery príjemne hydratuje po celý čas. 

Všetky produkty sú z limitovanej edície, takže ak by si nejaký chcela vyskúšať tak šup šup ;)
Čo hovoríte na tieto ružovučké produkty, zaujal Vás nejaký alebo dokonca niektorý aj vlastníte ? Určite mi dajte vedieť dole do komentárov! Alexxiew

You May Also Like

21 komentárov

  1. Novinky od Maybelline mě nijak nenadchly, přijde mi to furt dokola a ani obaly mi designově nepřijdou něčím výjimečným. Zato sada od S.Oliver se mi moc líbí a ráda bych si k parfému přičichla, na slepo vůně které neznám na internetu nekupuji. Tak až někde uvidím určitě očichám.

    Terezah-style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O té řasence od Maybelline jsem slyšela a vypadá fakt skvěle:D. V podstatě všechno z tohoto článku vypadá skvěle:D. Prostě miluju růžovou...
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty od Lush by som veľmi chcela vyskúšať :)

    deerly lost / blog instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je něco pro mě :) vše růžové, hihi.. Na rtěnky mrknu :) moc ti to sluší!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je roztomilýý :)). Ta prostřední rtěnka se mi moc líbí ..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny článok, Saši ♥ Nič z toho som neskúšala, no vyzerá to úžasne. A veľmi sa mi páči, ako si krásne zladila fotky, milujem ružovú ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  7. páčia sa mi tie Maybelline novinky, hlavne rozjasňovač a rúže..ale zaujal ma aj korektor :) nejaký by som čoskoro potrebovala :) a inak krásne fotky :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vôňa od sOliver je úžasná, ja už som spotrebovala 2 balenia😍 novinky od Maybelline ma veľmi zaujali, najmä ruže a riasenka sú skvele❤️ A Lush peeling pery je láska, najmä v tejto valentinskej limitke😍😍

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý článek a nádherné fotky včetně líčení! ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Růžovou teda můžu :-) řasenka a rozjasňovač od Maybelline jsou fakt super :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny článok a samé zaujímavé veci. Najviac asi zaujali rúže od Maybelline. Na fotkách si opäť krásne nalíčená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne fotky! :) Veľmi ti to pristane :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny článok a najmä fotky! :) Značku S. Oliver poznám, ale nikdy som od nej žiadny parfém nevlastnila. Maybelline a Lush majú krásne novinky! Na špirálu som už narazila v obchode, ale veľmi som neverila jej vôni :D


    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc pěkný článek a hlavně fotky a ty jak tam pózuješ jsou super :) Nejvíce mě z produktů odlovily rtěnky. Mají tedy moc pěkné odstíny, tak zkusím po nich mrknout, i když mám doma rtěnek hafo :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ta růžovofilová, kterou máš na sobě se mi moc líbí a jsem přesvědčená, že by mi šla :-) Díky za Tip

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Maybelline ma nádherné novinky, úplne som sa do nich zamilovala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všetky vecičky vyzerajú krásne :) Ja som si v poslednej dobe obľúbila scrub na pery, kt. by som tiež celý najradšej zjedla :D
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tvoje fotky sú neskutočne nádherné ♥ Takéto vecičky by potešili jednoznačne aj mňa ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram