LÍČENIE OČÍ | WHITE LIQUID LINER NYX

by - decembra 29, 2017

Tento blog by nemohol existovať bez líčení. Je to súčasť mňa a aj keď mi niekedy niekto povie prečo sa tam veľa maľujem, no proste lebo ma to baví, tak ako niekoho iného baví cvičiť, hrať futbal, či spať. A preto Vám aj dnes prinášam na ukážku dnešné líčenie, kde som stavila na bielu linku, ktorú som už videla na množstve instagramových tutorialoch. 

Prikladám Vám aj detailnejšie fotky očí, keďže na tých som sa trošku potrápila. Ani si neviete predstaviť aké ťažké je namaľovať tú bielu linku. Ja som myslela, že to bude ako normálna linka, ale kdežééé, preto je možno trošilinku hrboľatá, ale snáď mi to prepáčite.
Pleť
- L´Oreal Paris True Match Make-up
- Liquid Camouflage Catrice
- Re-Touch Anti-dark Circle Catrice
- 3 STEPS to sculpt NYX
- Goddnes of Love Makeup Revolution

Obočie
- Ardell - pomáda na obočie
- Catrice Eyebrow Filler
- Catrice camouflage pod obočie

Oči
- Butt naked palette NYX
- Catrice The Ultimete CHROME palette
- White Liquid Liner NYX
- Liquid liner Catrice
- umelé riasy Essence

Pery
- Soft matte lip cream NXY Stockholm
Ako sa Vám páči dnešné líčenie ? Skúšali ste už nejaké experimenty s bielou linkou ?

You May Also Like

17 komentárov

  1. Nádherné líčení. Já jsem bílou linku ještě nezkoušela a asi to nemám ani v plánu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to elegantne, ešte som takéto ličenie neskušala a teda bielu ceruzku na oči mám a nikdy neviem, ako ju použit.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som ju možno viedla tak dohora, v smere ako máš aj tú čiernu, ale je to pekné aj takto :) páči sa mi ako naozaj vyniká aj na tieňoch :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbožňujem tieto tvoje líčenia ! Na fotkách ti to skutočne pristane, líčenie je ozaj zaujímavé. :) Prajem inak všetko dobré v novom roku.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pááni, wow... To jsou mé první slova, co jsem řekla, když jsem tvé líčení viděla!! :) Pecka!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naozaj veľmi pekné a zujímavé líčenie :) Musím vyskúšať! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné líčenie a fotky! Ja si teda oči veľmi nemaľujem, ale tebe takéto líčenie neskutočne pristane :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tohle se mi hrozně moc líbí, akorát jsem se ještě nedokopala k tomu koupit si bílé linky :D Ale moc se ti to povedlo, je to super <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to nádherné, s tou bílou linkou to hned vypadá úplně jinak:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne líčenie, páči sa mi, ako to celkovo biela linka úplne vyšperkovala ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  11. So amazing, I really love it so much. :) Do you want to follow each other? Follow me and let me know on my blog so I can follow you back. ♥

    The Fashion Spell | VLOG: Christmas in Romania
    Winter Double Spell INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Bílou linku u tebe vidím poprvé :) Ale neskutečně ti to sluší!!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram