LABELLINO | ZÁZRAK NA PERY

by - októbra 22, 2017

Krásny podvečer. Je nedeľa večer, presnejšie 6 hodín večer a ja som sa konečne pohodlne usadila na pohovke zabalila do deky, položila vedľa seba slabšiu kávu a pustila sa do písania. Poviem Vám hneď na rovinu, že vôbec neviem kedy pridám tento článok, pretože v tom okamihu ako sa rozhodnem ísť písať článok, všetci členovia rodiny zrazu niečo potrebujú. Určite to poznáte a nestáva sa to len mne. 

Ak ste mladšie a neviete ešte čo znamená maturitný ročník, tak ak by som to mala opísať jedným slovom - katastrofa! Od rána do večera sa učím, pomaly každý deň písomka alebo skúšanie. A nastane aj taký moment kedy sa učím do noci aby som tú písomku napísala čo najlepšie ale aj tak pohoríte, to je pre mňa fakt demotivujúce sa ešte potom snažiť. Už nech je tento ročník len krásna spomienka. 
Ale o tom som dneska nechcela, skôr som Vám chcela povedať pár slov o týchto mega-krásnych balzamoch na pery. Už na prvý pohľad vyzerajú neodolateľne a voňajú ešte krajšie. Aj keď ja som skôr zástanca tých klasických vysúvacích. Myslím si, že s týmto novým obalom prišla ako prvá značka Eos, okolo ktorej bol veľký šum. O balzamoch som počula veľmi veľa ale aj tak som sa neodhodlala, alebo som skôr nemala potrebu ich vyskúšať.

Ale keď som dostala možnosť spolupracovať s Niveou a v balíčku som našla práve tieto balzamy - Labellino, som bola príjemne prekvapená. 
Jeden , taký tyrkysový som hneď posunula sestre, pretože to bola vôňa mentolu. Nieže, by som ju nemala rada, ale skôr to bolo na mňa až také moc tuhé. Ja som skôr na také sladšie chute.
Ružová farba sa pre mňa stala v poslednej dobe vcelku obľúbená. Vajíčko nesie vôňu malín a červeného jabĺčka. Perám poskytuje intenzívnu starostlivosť a dlhotrvajúci lesklý nádych. Na perách necháva jemné farbené stopy, čo mne moc nevyhovuje - mám radšej priesvitné balzamy na pery.
Čo hovoríte na tieto balzamy/vajíčka ? Už ste nejaké skúšali ?

You May Also Like

3 komentárov

  1. Ja ako pravy maniak na balzamy na pery som ich samozrejme musela mať do zbierky hneď ako som ich zazrela na blogoch a sú strašne zlaté:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používala jsem doposud pouze tyčinky na rty této značky. Ale už nějakou dobu se po těchto dívám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pár rokov dozadu som od nich používala tie klasické vysúvacie tyčinky, no už dlhšiu dobu používam EOS (možno preto, že som si ich objednala toľko, že ich budem používať ešte dva roky :D)... ale vyzerajú strašne roztomilo a keď ich najbližšie niekde uvidím, určite si na skúšku zoberiem minimálne jeden, ja som totižto taký balzámový maniak :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram