BIODERMA - RECENZIA NA PRODUKTY

by - júna 23, 2017

Každá z nás by sa mala o seba starať a dbať aby naša pokožka alebo pleť bola vždy hydratovaná a vyčistená. Ja osobne som sa veľmi potešila, keď sa mi naskytla spolupráca so známou značkou Bioderma. Výrobky od tejto značky pokladám za vysoko kvalitné a účinné produkty.
Konkrétne rada ATODERM sa zaoberá citlivou až atopickou pokožkou, čo je presne môj prípad. 5 produktov, ktoré mne nesmierne pomáhajú a určite sa k ním budem rada vracať.
HYDRABIO - krém na tvár
Výživný krém dlhodobo a intenzívne hydratuje vašu pokožku. Je určený hlavne pre typy so suchou až citlivou pokožkou, rozjasňuje ju a vyhladzuje. Jemné vrásky a pukanie pleti vzniká v dôsledku dehydrovanej pokožky a práve tento krém napomáha pleti aby bola stále hydratovaná. Používam ho ráno a večer po tom ako si umyjem tvár, jemná, ľahká vôňa Vás bude sprevádzať ešte nejaký ten čas po nanesení na pleť.
ATODERM - výživný krém na ruky a nechty
Krém na ruky je u mňa jednou z najdôležitejších vecí, ktorá sa nachádza v mojej kabelke. Keďže mám veľmi suchú pokožku na rukách, po každom umytí si ich musím nakrémovať. Čo je veľké plus posilňuje a spevňuje nechty. Veľmi rýchlo sa vstrebáva ale nezanecháva pocit veľmi mastných rúk. Vôňa je veľmi jemná a príjemná.
ATODERM - balzam  na pery
Praktický aplikátor a balenie ma ohúrilo hneď na prvý pohľad. Nie je to ten klasický balzam v tuhom stave ako ste zvyknuté u viacerých výrobcoch. Preto sa jemným stlačením pohodlne nanáša na pery a zabraňuje vysušovaniu. Ďalšou skvelou vlastnosťou je že pery obnovuje pri popraskaní, čo sa nám v tomto teplom počasí veľmi hodí. Aj po dlhšom čase necháva vaše pery jemné a hydratované. Takže za mňa určite áno.
ATODERM - výživný krém na pleť
Ako ďalší produkt, ktorý by som Vám chcela predstaviť je tiež z rady atoderm - výživný krém na suchú až veľmi suchú pleť. Krém je určený na denné používanie, skladá sa z dvoch prírodných látok - Bambucké maslo a extrakt z Avokáda, vďaka čomu je veľmi výživný. Regeneračné a hydratujúce účinky zabezpečili ďalšie dve zložky Vazelína a glycerín. Ja tento krém používam ráno po umytí a vyčistení pleti a pred maľovaním, pretože mi urobí dobrú podkladovú vrstvu pred jemným makeupom.
ATODERM - hydratačné mlieko
Hydratačné mlieko je taktiež určené na suchú pokožku a pôsobí 24 hodín. Krém ľahký a nemastný, jemne parfumovaný a veľmi rýchlo sa vstrebáva. Veľmi rada ho používam, pretože po použití hneď cítim hebkosť a jemnosť kože. Je určený aj pre dospelých ale aj pre deti čím je ešte viac citlivejší k pokožke.
PHOTODERM - SOS sprej
Sprej po opaľovaní sa vždy hodí, hlavne mne - ja sa vždy síce opálim do hneda, ale niekedy už aj tá hnedá pokožka chytá trocha červenší odtieň a vtedy viem, že je zle. Už ma všetko páli a tak musím siahnuť po chladivom, upokojujúcom spreji. Práve tento produkt má veľmi veľa kladných vlastností, pretože upokojuje ( ako som spomínala ) a hydratuje opálenú pokožku, zaisťuje optimálnu ochranu kožných buniek pred poškodením, zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky a predlžuje opálený vzhľad.
To by bolo na dnes asi všetko. Dúfam, že sa Vám produkty páčia a možno ste už aj vy niektorý vyskúšali. Budem rada ak mi to napíšete do komentárov. A čo hovoríte na značku BIODERMA?

You May Also Like

6 komentárov

  1. Tahle řada mě hodně zaujala , vzhledem k tomu, že jsem atopik, určitě by mi sedla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Biodermu mám veľmi rada, hlavne ich skvelú micelárku Sensibio :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bioderma má u mňa špeciálne miesto, ani jeden ich produkt ma nesklamal a milujem od nich sprchové gély. Takú hladkú pokožku som ešte nemala, a za to vďačím práve bioderme :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Biodermi som vyskúšala radu na mastnú/zmiešanú pleť, myslím, že o micelárke ani nemusím hovoriť, že je úžasná, no ešte som od nej asi nenašla krém, ktorý by mojej pleti vyhovoval, každopádne mám Biodermu rada a určite by som sa k nej ešte chcela vrátiť :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvele vyrobky sos sprej po takom nadmernom opaleni sa vždy zide a veľmi by som chcela vyskušať ten balzam na pery a krem na ruky tiež nevyzera zle:)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram